vineri, 9 aprilie 2010

Nu mai plantez copaci....

Bună,
Îţi mulţumim frumos pentru că te-ai înscris ca voluntar la Plantarea din Ţara lui Andrei.
Zilele acestea, voluntarii înscrişi până acum au fost contactaţi telefonic pentru confirmare şi pentru stabilirea detaliilor plantării. Am avut un numar mare de voluntari înscrişi (peste 1500) şi doar 500 de locuri disponibile.
Am sunat voluntarii în ordinea în care s-au înscris pe site şi am obţinut confirmarea fermă pentru cele 500 de locuri disponibile.
Din păcate, nu te afli printre cei care vor participa la această acţiune de voluntariat.
Ne bucurăm că vrei să plantezi copacii de pe ŢaraluiAndrei.ro şi sperăm că vei participa şi la viitoarele acţiuni de plantare din Ţara lui Andrei.
Pentru a fi la curent cu acţiunile din Ţara lui Andrei te invităm să îţi faci cont de cetăţean şi să te abonezi la alerta prin e-mail.

O zi frumoasă,
Echipa de CSR Petrom



Deci nu mai plantez copacei....si ce mult mi-ar fi placut...Cand aveam si eu cu cine sa merg si nu ma duceam singura nu mai sun locuri. Asta e...

Niciun comentariu:

Gstat