marți, 30 august 2011

Detox 9

O zi buna, una rea, inca una buna, alta rea. Macar stiu ca dupa aia rea o sa vina o zi buna.
Astazi a fost una din zilele alea rele. A trecut destul de greu.

Ziua de azi a decurs cam asa:
Trezirea la 7 jumatate
Cana cu apa este deja un obicei.
Un mare suc care sa-mi ajunga pt mai mult timp si la munca din: morcovi, mere verzi, castraveti, piersica si struguri.
La 14 am mancat o felie de pepene.
Pe la 16 am mancat niste struguri.
La 19 am mai stors cateva legume si fructe de mi-a iesit 500 ml de lichid din: 3 ardei, o legatura de patrunjel, 2 castraveti, 1 morcov, 3 piersici, un mar, 8 smochine si cateva bobite de struguri. A fost foarte bun.
De cateva zile am primit niste mere verzi si acre tare de la cineva de la tara si-mi pun la fiecare suc si orice as pune in el tot acru iese de la merele alea si e foarte bun la gust.
In cursul zilei nu cred ca am baut nici 1L de apa si nu sunt mandra de asta.

Schimbari: - de dimineata am avut o senzatie de greata, cred ca daca vedeam un gandac sau altceva vomitam sigur.
- pe langa asta de cand m-am trezit pana pe la 14 am avut o stare foarte puternica de ameteala si simteam ca tremur desi nu tremuram apoi mi-am revenit.

Altceva nimic nou inafara de ce am scris mai sus. Desi am zile cand nu mai am energia aia si nu zambesc asa mult sunt tot la fel de optimista si nu vreau sa renunt inca.

Doamne iti multumesc si pentru ziua de astazi!

Just smile today :*:*

Niciun comentariu:

Gstat