miercuri, 12 mai 2010

Testament

Am sa-ti las tie
amintire
zambetul meu drept mostenire
si visele
ideile
desenele
Si chiar bulinele de ciocolata.

Ti-l las pe Biscuite
sa ai grija de el cand nu-i cuminte
sa-l trimiti la sala ca-i atlet
sa-l minti sa-i spui ca esti poet
sa-i canti
sa-i spui o poezie
sa-i dai sa bea
doar apa cu lamaie
sa-l viziteze pe Piper
sa va uitati la stele de pe cer.

Sa-i spui ca-n stanga-colo sus
e-o mica stea, albastra
ne-am ales-o la apus
e-a noastra.

Iti las si-un mare curcubeu
e desenat de Dumnezeu
e colorat
rotund
si mare
si dupa ploaie el apare.

Iti las si cana mea cu Tweety
iti las jurnalul si pe Winnie
iti las casetele
si pozele cu mine.

Din amintirile ce-ti las
sa le pastrezi pe toate
ca eu nu mor
si singur sa te las
Doar plec departe.




6 comentarii:

Unknown spunea...

ce frumos..dar mai bine sa nu pleci :D

Andreea Blându spunea...

"Din amintirile ce-ti las
sa le pastrezi pe toate
ca eu nu mor
si singur sa te las
Doar plec departe."

Asta inseamna ca intr-o zi ai putea sa te intorci ca sa iti recuperezi amintirile :X
Frumoase versuri !!!!

pumn de amintiri spunea...

PLEC DEPARTE...PLEC PE MARTE...SI-ACOLO POATE...

hey...sincer-imi place f mult ce-ai scris...:)

Unknown spunea...

Piper este prietenul meu imaginar da da si acum depinde de mine daca il primesc in vizita pe Biscuite:):P E bun testamentul tau,are gust de jeleu si miros de primavara:PLove...C&P

Dănuţa spunea...

ce dragut :)

Iulya`x spunea...

frumos:*

Gstat