duminică, 21 noiembrie 2010

Zodia mea este: Varsator.

As vrea: Sa am atatia bani incat sa pot ajuta fiecare om de pe planeta si apoi sa-i dau pe toti.

Păstrez: Fragmente din prezentul care a trecut.

Mi-aş fi dorit: Sa nu vorbesc

Nu-mi place: Cand nu sunt ascultata.

Mă tem: De prezentul care va veni.

Aud: Cam prost la 23 ani :D

Îmi pare rău: De lucruri de care n-ar trebui sa-mi para rau.

Îmi place: Cand am dreptate.

Nu sunt: Blonda :))

Dansez: Sub dus cateodata

Niciodată: nu sunt sigura de ceva

Păr: care parte?

Plâng: foarte des, mi s-a reprosat asta de multe ori

Nu-s întotdeauna: asa cum ti se pare

Nu-mi place la mine:ca nu am curaj

Sunt confuz: tot timpul

Am nevoie: de timp

Ar trebui: sa am mai multa rabdare

Dacă eram un anotimp: plapuma e gratis dar apa rece o platesti

Dacă eram o luna: decembrie

Dacă eram o zi a săptămânii: luni

Dacă eram o parte a zilei: 10:30- 11:00 dimineata

Dacă eram un animal marin: un pestisor colorat

Dacă eram un animal de uscat: pantera neagra

Dacă eram o virtute: generozitatea

Dacă eram o planetă: cea mai mica posibila

Dacă eram un lichid: nesanatos dar gustos

Dacă eram o piatră: era bine

Dacă eram un metal: aur

Dacă eram o pasăre: zburam atat de sus ca " luam de mana Sfintii"

Dacă eram o plantă: Floare de nu ma uita

Dacă eram o stare a vremii: ploaie de vara

Dacă eram un instrument: trompeta

Dacă eram un sentiment: frica

Dacă eram un cântec: sunetele marii

Dacă eram un film: de dragoste, categoric

Dacă eram un serial: avea putine episoade

Dacă eram un oraș: cel mai aglomerat posibil

Dacă eram un gust: ceaiul de pelin

Dacă eram o aromă: scortisoara

Dacă eram o culoare: albastru

Dacă eram un material: o pereche de ochelari de vedere

Dacă eram o parte a corpului: incheietura mainii

Dacă eram un drog: nu-mi doresc

Dacă eram un accesoriu: lantisor

Dacă eram o expresie a feţei: zambet

Dacă eram un personaj de desene animate: Tweety

Dacă eram o formă: patrat

Dacă eram un număr: 1

Dacă eram o mașina: eram roz cu floricele, cu geamuri electrice, servodirectie, atomata si alarma la ea.

Dacă eram o haină: sunt haina deja desi nu-mi doresc de multe ori asta :D

Niciun comentariu:

Gstat