luni, 22 martie 2010

Tara lui Andrei

Prea mult facea reclama la radio despre Tara lui Andrei asa ca m-a mancat curiozitatea sa intru pe site si sa citesc mai multe despre asta.
Site-ul se vrea a fi o adunatura de proiecte si initiative din partea tuturor unde poate participa oricine si unde multe chiar dau rezultate.
Mi-am facut cont si pot spune ca sunt si eu cetatean in Tara lui Andrei si mi se pare foarte tare ideea de a planta copaci langa Ploiesti, pe centura de vest a orasului impreuna cu Petrom.Au ales acel loc pentru ca are doar 7 metri patrati de spatiu verde pe cap de locuitor si deci cea mai mare nevoie de copaci pe care ii vor planta.
Pe site ( www.taraluiandrei.ro) te poti inscrie ca voluntar si poti merge pe 10 aprilie la Ploiesti sa plantezi si tu un copacel.
Mi-as fi dorit tare mult sa merg si eu dar nu am cu cine si daca spun cuiva li se pare absurd si rad de mine pentru ca vreau sa fac si eu un bine si singura nu ma duc.
Poate o sa aveti voi sanse mai mari si o sa mergeti.Sa-mi spuneti si mie cum a fost.

3 comentarii:

Mortu` spunea...

trebuie sa recunosti un lucru "Tara lui Andrei" , te face curios, si intri pe site sa vezi despre ce e vorba. Am auzit si eu de sintagma, dar nu am fost curios. Citindu-te si vazand rezumatul am intrat si eu.


Cu cat mai multi, cu atat mai bine :D


TARA LUI ANDREI :D:D:D

Alexandra spunea...

Si eu vreau sa merg, dar sunt singura momentan.
Eu sunt din Ploiesti..
nush.
hai si tu.
sigur nu mai vrei?

Biscuite spunea...

s-au ocipat locurile :(

Gstat