marți, 23 martie 2010

Tu si Eu....

Imi amintesc ca si cum ar fi fost ieri prima data cand te-am intalnit...fetita mea draga,te plimbai cu surioara ta pe strada,
imi amintesc prima noastra plimbare in parc,cand deja uitai de ceas...am ramas fermecat de privirea ta dulce...
Acum ne-a ramas doar sa scriem povestea noastra,doua inimi unite,tu si eu,intr-un singur suflet,imi amitesc prima data cand ti-am vazut trupul...
intins pe patul meu,inchisi in camera,ce de bogat era in caldura!!!...complicat,amanti ca Bonnie and Clyde,numele tau e tatuat pe inima mea cu litere de foc,de asta iti spun ca fara tine respiratia mea nu are sens,
Las textele mele sa povesteasca,descriu in fraze si rime felul tau de-a fi,fascinanta,magica,distractiva,indiferenta fata de lume(atunci cand erai cu mine),ascunzi o inima de femeie,
sub focul unui aer de adolscenta,Tu o sa fii pt totdeauna prezenta in cerul mintii mele,chiar daca ai fi in patul meu sau daca esti la sute de kilometri,in unele momente imi doresc sa te am langa mine macar pt o clipa...
Inchid ochii si deja simt prezent parfumul tau,trupul tau cu fiecare gest ma cheama,deschid ochii realizez ca pamantul tau e departe si mai simt doar mirosul intepator de la tigara....
Ma gandesc adesea la povestile care au doar momente de glorie...dar singura mea victorie,e ca te pastrez intiparita bine in mintea mea,
Ma gandesc la tine,si pixul aluneca singur pe foaie,si asa suntem impreuna.tu si eu...fetita mea...
cine stie!?,poate Cineva a scris de mult timp destinele nostre,poate e scris sa fim impreuna sau poate e scrie ca strada noastra se infunda aici...
in seara asta m-am gandit mult la zambetul tau si asa am decis sa scriu,asa stii si tu ce sentiment mi-a transmis zambetul tau...
Acel dulce accent,poti fi sigura 100% ca si el mi-a transmis un sentiment,o sa te respect mereu,pt ca doar tu ma cunosti asa profund,chiar daca o sa razi,suntem lipiti pt fiecare secunda,suntem..tu si eu,si restul e doar lumea!!!
Ma gandesc la ce sens aveau clipele petrecute impreuna...tu si eu,
Intre noi nu o sa se termine vreodata,pt ca suntem pt totdeauna...tu si eu,
Si chiar daca e complicat,suntem un trup si un suflet...tu si eu!!!tu si eu.......................

Suflet naiv



(
textul nu-mi apartine,e copiat cu acordul titularului pentru ca imi place foarte mult)

Niciun comentariu:

Gstat