joi, 1 septembrie 2011

Detox 10

Ziua de ieri a fost una din zilele alea bune. Si tot ieri marturisesc ca am dat cu piciorul in balta un pic. Dar pot spune ca mi-am facut un cadou. Asa ca ieri, fiind a 10 a zi de detox am zis ca merit sa pap si altceva inafara de sucuri cu legume si fructe.
Am iesit in parc sa ma plimb cu iubi si am poftit la niste covrigei la snur cum sunt cei de Buzau, i-am luat si am papat din ei. Dar de azi nu mai sar calul :D

Ziua de ieri:
-trezirea la 8:30
-cana cu apa
- suc din: patrunjel, piersica, mar, pepene, ardei, castraveti, smochine si jumatate de portocala.
-in cursul zilei am mancat pepene
-spre seara acelasi suc de dimineata doar ca am pus si coaja de portocala si a iesit foarte bun, avea gust puternic de portocala.
Toata ziua am baut cam 1 L de apa.

Schimbari:
- nu mai pot sa beau sucuri, zilele urmatoare o sa incep sa le mananc simple, imi fac salate, le pap goale vad eu. M-am cam saturat de sucuri si oricum le-as combina ca sa aiba alt gust tot nu le mai pot bea. Nu-mi mai cere organismul si nu beau fortat.
-imi cade parul si tot zilele urmatoare o sa incep sa fac un tratament ceva pentru ca ma ingrijoreaza.
-scad mai putin in greutate fata de primele zile.
-ma apuca somnul mai devreme ceea ce-mi place ( ex: la 21:30 deja casc)
-in fiecare zi ma chinui sa fac diferenta intre nevoia de a manca si pofta de mancare. Si cel mai mult poftesc la cartofi prajiti si la paine.

10 zile s-au dus.Si mai sunt atatea...

Just smile today :*

Niciun comentariu:

Gstat