duminică, 17 mai 2009

Excroaca sentimentala...

E o curva. N-am crezut vreodata ca pot gandi asta despre ea dar acum nu mi-o pot imagina altfel. In fond si la urma urmei, toate sunt niste curve la un moment dat si 1.nu toate recunosc, 2.depinde de ce inteles vrei tu sa-i dai acestui cuvant.
Ea n-ar recunoaste in ruptul capului ca face parte din grupul asta. Dupa mintea ei, curva e aceea care umbla cu 2 barbati in acelasi timp. Si din moment ce ea pleaca de la mine si pe drum ma uita si se intoarce la el si e doar a lui, evident ca nu se caracterizeaza ca fiind o curva.
Ea face parte din categoria curvelor sentimentale. Ne iubeste pe amandoi si ne vrea pe amandoi. Nu stiu cum poate dar ii iese foarte bine.
Nu ma mai doare foarte mult acum dar am momente in care as vrea sa-i iau viata. Macar sa stiu ca daca nu e a mea, sa nu mai fie a nimanui. Dar stiu ca e a mea, cu mintea si cateodata cu trupul. Stiu, sunt nebun. Dar sunt nebun dupa ea.
O iubesc atat de mult si o urasc in acelasi timp. Pentru ca nu e cu mine mereu, pentru ca nu eu ma trezesc in fiecare dimineata langa ea si pt ca nu la mine se intoarce de fiecare data. Ea se-ntoarce la mine doar atunci cand are nevoie de mine, cand are nevoie sa se simta iubita.
Si am speranta ca intr-o zi o sa fie numai a mea, pentru ca sunt sigur ca ma iubeste si ca nu poate sta mult timp fara mine.
Pana atunci, o sa ramana aceeasi curva care-mi face viata mai frumoasa pentru cateva zile, care ma face cel mai fericit om de pe pamant, care ma minte frumos de fiecare data zambind, aceeasi curva pe care-o iubesc la nebunie si pentru care inca mi-as da viata.

Un comentariu:

Anonim spunea...

esti un fraier dupa parerea mea ar trebui sa o bati sa-si revina sau sa nu mai ai de-a face cu zdreanta niciodata nu esti nebun dupa cele relatate esti doar o sluga si stiu ca am dreptate te foloseste pentru ca tu accepti acest lucru esti prea naiv ,lumineazate, confrunta realitatea sa-ti fie supusa si in gandire oricum asta isi doreste dar nu stiu daca tu esti in stare de o asemenea reactie

Gstat