sâmbătă, 2 mai 2009

Black thoughts


Ahhh cat te urasc!!!!! n-ai idee... cu toata fiinta mea te urasc!sunt nervoasa, tremur cand ma gandesc la tine, n-am stare, ma influentezi negativ.
As vrea sa strig in gura mare sa ma descarc de tine... vreau sa te chinui... stii cum? Sa te doara incontinuu da sa nu patesti nimic... sa te injunghii in spate cu un cutit pt fiecare gand care-l am cu tine, sa te leg cu sarma ghimpata sa-ti faca rana sa-ti tai venele si sa privesti cum iti beau sangele...sa-ti dezlipesc unghiile de la picioare iar apoi sa ti le tai, pt fiecare pas calcat unde am calcat si eu...sa-ti tai fiecare deget care a atins ce-am atins si eu... sa-ti scot inima din piept si sa nu mori... sa privesti cum ma joc cu ea si o arunc de toti peretii pt fiecare data cand m-ai facut sa sufar...sa-ti tai limba si s-o dau mancare la caini pentru fiecare cuvant dur care l-ai scos din gurita aia a ta...sa te uiti la mine cum rad de tine si cum ma bucur ca te doare si ca suferi...sa-ti doresti sa plangi ca nu poti face nimic, sa nu-ti curga lacrimile si sa vrei sa ma implori sa nu te mai chinui, sa-ti ceri iertare si tot nu m-as satura de tine, de placerea asta infinita de a-ti face rau...
Cat imi doresc sa ma intorc in timp la ziua cand te-ai nascut, sa te fur din bratele mamei tale si sa te arunc la gunoi, sa plangi sa nu te auda nimeni si sa putrezesti acolo printre resturi de mancare... cat imi doresc sa-ti pot face rau doar cu gandul... de fiecare data cand ma gandesc la tine si crede-ma ca se intampla foarte des... as veni si-n iad pt tine sa te chinui si acolo, sa-ti dau foc si sa arzi neincetat, sa pun sa fii violata de atatea ori de cate ori ti-a placut sa faci dragoste, sa te indop cu alcool pana nu mai poti si sa te ard cu tigara...sa te ingrop de vie, sa arunc pamant peste tine si sa simti ca te sufoci, sa simti ca nu mai ai puteri...
Intr-un final sa-ti doresti sa mori si sa nu poti si eu sa te chinui iar si iar la infinit..te urasc peste puteri d mult...

Niciun comentariu:

Gstat