luni, 4 mai 2009

Thorns

As face multe pentru ea dar tot ea ma indeparteaza. Ea ma ridica pe culmile placerii si tot ea se poarta indiferent cu mine.
Si de mi-ar spune sa vin acuma la ea as veni fara sa clipesc si de mi-ar spune s-o parasesc, as parasi-o pt ca stiu ca tot ea s-ar intoarce la mine. Si de mi-ar spune ca ma uraste as asculta-o dar n-as crede-o pt ca stiu ca in adancul sufletului ei, eu sunt prima si singura ei iubire adevarata.
Ne despart atatea lucruri. Nu vreau sa mai aiba atatia oameni langa ea care sa o influenteze negativ si sa-i bage in cap ideea ca nu avem nici un viitor impreuna.
Vreau sa o iau si sa plecam departe. Vreau sa fiu doar eu si ea, sa ma iubeasca doar pe mine. Sunt egoist. Vreau sa fie ea cea care ma tine de mana si-mi zambeste dimineata,vreau sa fie ea copilul ce-mi da buna dispozitie atunci cand sunt trist, vreau sa fie ea cea care se plimba goala prin camera si se joaca in parul meu. Si cea care ma face sa tremur de fiecare data cand o ating. Vreau sa fie ea cea care desface punga de jeleuri din care sa mancam amandoi, vreau sa fie ea femeia ce-o vreau langa mine, in casa mea, in gandurile si in viata mea. Vreau sa fie ea cea care-mi sterge lacrimile atunci cand plang si ea cea care primeste un trandafir cand imi cer iertare.
Si de-ar veni maine si m-as trezi cu ea langa mine, as uita toate zilele in care m-a facut sa sufar. Ea e singura care poate sa-mi daruiasca cele mai frumoase clipe, prin simpla ei naturalete, prin simplul fapt ca-mi zambeste si ca e sincera atunci cand e cu mine.
O iubesc si faptul c-o iubesc imi da putere sa merg mai departe si sa sper ca intr-o zi o sa fim impreuna pt totdeauna.

Niciun comentariu:

Gstat