marți, 12 mai 2009

Un pic din mine...

Am mancat caca cand eram mica.Vorbesc serios!
Mama zicea ca eram plina de "ciocolata" din cap pana-n picioare doar ca ciocolata aia mirosea cam urat. Cica o sa am noroc.
Mi-a trebuit ceva timp sa descopar lumea pt ca era mai inalt pervazul decat mine si stateam la etajul 10, mult timp am vazut doar cerul. Aveam o tunsoare foarte smechera, ziceai ca imi pusese mama oala in cap si ma tunsese dupa ea, asa rotunda era.
Ma urcam pe sifonier si ma aruncam in pat, ziceam ca zbor. Spargeam pernele cu puf cu sormea si ca sa scapam de puf il luam cu aspiratorul si ii dadeam drumul pe geam.
Mancam furnici, imi spuneau baietii mai mari ca sunt bune si gustoase. Sunam la 89.89.989 de venea factura o gramada. Ma jucam toata ziua cu tamagochi si colectionam surprizele de la gume Turbo. Mancam cate 10 inghetate d-alea ieftine la vafa pe zi.
Furam ghiocei din alte gradini si-i plantam la mine in fata blocului. Ma jucam fata-scunselea, frunza, leapsa pe cocotzate, flori fete si baieti, baba oarba, capra sau lapte gros, ratele si vanatorii sau turnurile, tara tara vrem ostasi sau 10, 10 gardiana 10. Saream coarda, ma jucam elasticul cu fetele, ne strangeam toate papusile si ne puneam paturi pe trotuar si ne jucam pana seara tarziu. Ma uitam la diafilme pe peretele din dormitor si ascultam muzica la un vai de capul lui de casetofon.
Ma jucam adevar sau provocare sau tomapan. Sunam la pompieri de la telefoanele publice si radeam de ei. Strangeam fier de pe unde apucam si-l duceam la fiare vechi si de banii aia imi luam dulciuri. Aruncam cu pungi cu apa de la ghena blocului in oameni, puneam carbit in sticle si le aruncam ca sa plesneasca, faceam cornete si trageam prin tevi de pvc, ne impuscam de ne faceam vanatai de la pistoalele cu bile si seara dadeam cu laserul in case la oameni.
Cand ma chemau copii afara ma strigau din fata blocului si vorbeam cu ei de la etajul 10 de m-auzea tot blocul si juma' de strada.
Ne trimiteau parintii pe mine si pe sormea in fiecare vacanta la tara si acolo ne uitau cateva luni. Ne duceam cu capra, cu oile pe camp, faceam coronite din flori nemuritoare. Adormeam de multe ori duminica la biserica. Ne legau bunicii poarta cu sarma ca sa nu mai iesim si noi saream gardul si stateam toata noaptea la poarta cu copiii. Cand ziceam ca ne ducem la discoteca, discoteca era o camera normala cu luminile stinse si o instalatie de brad aprinsa pe perete. Cand murea cate un pui, incepeam sa plang, mergeam in fundul gradinii si-l ingropam si-i faceam si cruce din bete. Avea bunica o gramada de vie, porumb sau floarea soarelui da noi tot de la altii luam. Ne faceam case in copaci. Ne suiam pe coada carutei si ne plimbam tot satul gratis. Calaream caprele, ne impungeam cu berbecii, alergam gastele si faceam baie in zabraut.
Tineam cheia de la casa la gat, cand m-am dat pe rock, purtam bratari cu tepi, ma imbracam cu culori inchise si-mi faceam unghiile cu oja neagra. Cand m-am dat pe rap si hip-hop, ma imbracam larg si-i furam hainele lu' sormea. Aveam ghiozdanul pentru scoala de 2 ori mai greu ca mine.
Cand ieseam de la ore, ma duceam in spatele blocului sa-mi fac temele si cand ajungeam acasa le aveam deja facute si iar ieseam afara. Cand am simtit primul cutremur, stergeam praful si-l intrebam pe unchimiu de ce impinge peretele din camera cealalta. Mi-aduc aminte si de eclipsa de soare din '99.
In clasa I am stat prima in banca si pana in anul I de facultate am fost prima la catalog. N-am stiut niciodata cum e sa iei premiul I dar n-am ramas nicioadata corigenta. Primul 2 care l-am luat a fost in clasa I pe carte si din cauza asta n-am mai luat coronita.
Ma udam cu sticlele cu apa pe culoare la scoala, gauream dopurile cu acul incins si desenam cu apa pe asfalt. Imi faceam oracole si dadeam la toata clasa sa il completeze, imi scriam in fiecare zi in jurnal.
Primul meu prieten era blond cu ochii albastri si-am plans 2 ani dupa el in fiecare zi,  primul baiat care a plans dupa mine nici nu mai stiu cum il cheama dar stiu ca am tinut mult unul la altul. Cand am iubit prima data am stiut ca nu-s doar copilarii si mi-e dor de vremurile alea si as vrea sa mai intorc timpul si sa le mai traiesc o data.
Si acuma ma mai dau in leagan, pap jeleuri sau acadele, am prieten imaginar, colectionez papitoaie, ies cu masinutza cu telecomanda in parc, ma joc popa prostu' cu inca 15 insi pana noaptea tarziu, ma uit la copiii de la 402, spioanele, gemenii cramp, casa Foster pentru prieteni imaginari, kim possible, toate alea vechi si multe altele dar nu mai e cum era inainte. Inainte era mai frumos, inainte eram copii si ne distram si radeam...acuma am crescut toti si multe s-au schimbat.

Un comentariu:

nakudo spunea...

oricand iti poti retrai copilaria...nu exista legi care sa condamne...ca poti fi sincer...pur si frumos...zau...o saptamana frumoasa

Gstat