miercuri, 29 aprilie 2009

Ieri, azi si un pic din maine

Ieri s-a terminat azi si astazi este soare. Si ieri a fost soare. Soarele de saptamana trecuta.

Ieri am avut parul prins in coada si mi s-a spus ca seman cu Tzapu' ( glumitze, vorba lu' Piper) Ieri am vrut sa fiu maimuta, sa pap corcoduse direct din copac.
Ieri ne-am tras tatuiaj jmecher pe mana cu dublu jm :P E unicat!




Ieri am ascultat "Dansul pinguinului" si m-am zbenguit prin casa...ca'n vremurile bune :))
Ieri am vrut sa fiu ca azi, dar azi sunt mai bine ca ieri...
Azi, scriu mesaje de dragoste din scobitori...

Azi o sa-mi las parul desfacut...
Azi vacutza mea o sa fie balerina.




Azi pap cereale cu lapte si mai pastrez si pentru maine...
Maine il iau pe Biscuite si o sa locuim intr-un curcubeu.
Maine o sa privesc viitorul prin ochelari roz.
Maine o sa fiu prietena cu toata lumea.
Maine o sa visez mai mult...

2 comentarii:

Anonim spunea...

E frumos atunci cand poti sa te bucuri de un zambet,de o culoare,de un prieten,de o zi...de orice lucru marunt si-ti poti incepe ziua razand!Piper

╚» ●๋° ♫♫ Cr♪SSu ♫♫ ●๋° «╗ spunea...

Imi imprumuti si mie ochelarii aia roz?:)

Gstat