miercuri, 29 aprilie 2009

Stres





Cum sa nu ti se para viata ingrozitoare cand tu te trezesti dimineata si nici macar nu zambesti? Cum sa mai ai chef sa pleci la servici cand tu nici macar nu te-ai ridicat din pat si te gandesti la cate probleme ai? Cum sa nu zici" lunea e cea mai oribila zi din saptamana" cand tu singur ti-o faci asa? Cum sa poti spune ca esti fericit cand tu te gandesti numai la bani si uiti sa mai fii copil? Cum sa-ti mai dea D-zeu de toate cand tu esti atat de zgarcit incat n-ai pastra painea nici pentru tine?
Imi spunea cineva mai demult " Ca sa ai o familie fericita, problemele de la servici le lasi la usa! Atunci cand intri in casa, uiti de toate problemele din cursul zilei, esti calm si zambesti. Nicaieri nu-i mai bine ca acasa..."Si are dreptate, nu-mi trebuie 60 ani de viata ca sa-mi dau seama de asta. De ce nu te gandesti altfel: "Astazi e o noua zi, zambesc pentru ca traiesc...astazi o sa fie o zi frumoasa, problemele se rezolva...dar ziua de azi nu se mai intoarce"
Multa vreme am crezut si eu ca viata e ingrozitoare si ca traim doar pentru a suferi, ca lunea e cea mai grea si urata zi din saptamana, ca nu exista dimineata in care sa nu te gandesti la probleme, ca nu exista fericire etc.
Dar nu e asa, si nu spun asta pentru ca ma simt eu bine azi,ca nu m-am trezit foarte frumos sincer, dar o spun pentru ca simt. Pentru ca viata e ingrozitoare dar depinde cum vrei tu s-o vezi. Lunea poate fi o zi frumoasa daca-ti rezolvi problemele pe rand. Diminetile pot fi foarte tari daca te trezesti zambind si te gandesti la probleme atunci cand ajungi la ele. Poti sa fii copil si la 50 ani, important e sa simti asta! Si omul zgarcit dupa parerea mea, n-o sa poata niciodata sa aiba ceva, el se gandeste ca strange ca strange si intr-un final sa-si dea seama ca n-are parte de nimic din ce-a strans.
Ma enerveaza la culme faptul ca am uitat sa mai zambim, ca tot in jurul nostru se intampla cu atata rapiditate, ca nu mai avem timp sa ne plimbam si noi in parc, sa mergem la un film, sa ne relaxam mai mult...trebuie tot timpul sa alergam dupa bani, de ce totul se invarte in jurul banilor? De ce trebuie sa fim tot timpul stresati?De ce multi au uitat cum e sa fii copil?


Ea mi-aduce mereu aminte cum e sa fii copil :X:X:X:X

Niciun comentariu:

Gstat