joi, 16 aprilie 2009

Si totusi...

Si am prieten imaginar, pe Biscuite, si nu zici ca-s nebuna si nu razi de mine ca altii...pentru ca si tu ai prieten imaginar...
Si o lungim c-o Cola aproape in fiecare seara si nu te plictisesti...
Si fumam in scara blocului seara, ne incalzim la teava de apa calda si ne tinem de 6 reciproc....
Si tip pe strada de nebuna si nu ti-e rusine cu mine....De cate ori ai zis: Nu mai merg niciodata cu tine pe strada!! Si totusi ai mers...
Si nu te superi cand m-astepti 40 minute in frig....
Si taci din gura cand sunt nervoasa ca stii c-o sa-mi treaca in urmatoarele minute...
Si ma supar aiurea pe tine dar tot eu te sun....
Si stiu c-o sa-mi iei cadou de ziua mea dar stii ca nu astea ma intereseaza pe mine...
Si totusi...ma iubesti mah...because I'm you're best friend si nimeni nu poate schimba asta....Me love ya

Un comentariu:

piti-k spunea...

si totusi te ia in brate si te duce acasa cand ti-e rau k ai mancat 10 oua ca nebuna, si totusi te suporta in fiecare zi, desi altu nu ar reusi, si totusi te iubeste fiindk esti a lui:D....:*

Gstat