joi, 16 aprilie 2009

Ea...


Unii deseneaza, altii isi pun gandurile pe foaie, unii tipa, altii se razbuna, altii plang....trebuie sa gasesti un lucru care sa te linisteasca si sa te folosesti de el...

------:::::------

Nu vreau sa ma mai gandesc la Ea! Vreau s-o scot din mintea mea, din gandurile mele, nu vreau " s-o mai vad pe strada"... De ce tot timpul gasesc scuze sa nu dau vina pe Ea? De ce nu ma lasa sa fiu linistita? De ce intra si iese cand vrea in mintea mea? De ce nu intelege ca nu mai exista si sa ma lase in pace? De ce n-am curajul s-o infrunt? De ce nu intelege ca-mi face rau si ca ma doare?

Ma omoara cu fiecare imagine care mi-o pune in fata, cu fiecare gand care mi-l baga fortat in cap,cu fiecare cuvant de care imi aduc aminte....Vede prin ochii mei si-mi pune trecutul in fata, gandeste cu mintea mea si ma chinuie,vorbeste prin mine si nu spune ceea ce-mi doresc sa spuna...Ma indeparteaza de lume, de toti cei pe care-i iubesc...vrea sa fiu singura,vrea sa sufar, sa ma vada cum plang, se hraneste cu durerea mea...

M-am saturat sa plang in fiecare zi, m-am saturat sa-mi spuna lumea ca sunt trista, m-am saturat de muzica asta linistitoare atat de deprimanta pe care o iubesc....m-am saturat sa-mi placa sa stau inchisa-n casa, m-am saturat sa intru in panica aiurea si sa tremur fara a ma putea controla....M-am saturat sa tin in mine tot....m-am saturat sa-mi doresc sa ma chinui doar ca sa ma vada cineva si sa-mi acorde putina afectiune...m-am saturat sa tanjesc dupa dragoste, dupa o imbratisare, m-am saturat sa nu am un umar pe care sa plang...M-am saturat sa nu ma pot uita in oglinda pentru ca te vad pe tine....de ce crezi ca m-am tuns? M-am saturat sa vad poza ta pe toti peretii albi din camera...M-am saturat sa am grija ce vorbesc ca nu cumva sa spun ceva care sa-mi aminteasca de tine... Si fiecare cuvant care mi-l spui imi suna in minte de 20 ori nu o data....se repeta si se tot repeta...Ma urasc pe mine pentru ca seman cu tine...

Nu vreau sa mai trec pe unde ai trecut tu,nu vreau sa ating nimic din ce era al tau, nu vreau sa stau unde ai stat si tu, nu vreau sa fac ce ai facut si tu, nu vreau sa fiu ca tine, intelegi???Nu vreau sa vad nimic din ce poate sa-mi aduca aminte de tine, nu vreau sa am de-a face cu nimeni din cei care te cunosc....nu vreau sa te mai joci in parul meu prin mana lui, stiu ca-ti place si tie...nu vreau sa mai aud nici o vorba frumoasa pentru ca stiu ca ti-a fost spusa si tie....Nu vreau sa ma mai atingi si sa ma privesti cu atata dorinta...Stii ca ma chinuie lucrul asta desi imi place la nebunie si tu tot continui...

Te uraaaascccc!!!!!....lasa-ma in pace!!!Vreau sa fiu diferita de tine!!! Vreau sa ma uiti, vreau sa ma lasi sa fiu fericita.... Vreau sa-mi dai voie sa-l iau cu mine si sa plecam departe....Nu mai am putere sa te-nfrunt, sunt slabita....asta vrei?? sa castigi? Ai castigat de mult....multumeste-te cu atat....te roooog lasa-maaaa......

Lasa-ma sa fiu libera, lasa-ma sa zambesc iar, lasa-ma sa iubesc....lasa-ma sa fiu eu asa cum sunt....lasa-ma sa respir singura....lasa-ma sa fiu independenta....lasa-ma sa fiu copilul ala mic si dragut de la inceput....

Nu vreau sa-l pierd....Am obosit sa ma lupt cu mine....

Niciun comentariu:

Gstat