vineri, 17 aprilie 2009

Pentru ca...



Pentru ca cineva imi schimba vaca de pe frigider si dau vina degeaba pe mama...

Pentru ca n-am nici un chef sa dau bipuri sau sa sun pe cineva...

Pentru ca am chef sa topai prin casa ca sa m-auda si doamna Gologan de jos...

Pentru ca m-am impacat cu prietenul meu imaginar, Biscuite...


Pentru ca-mi place sa casc si sa ma uit incontinuu la soriceii mei verzi din picioare...

Pentru ca-mi place sa ma invart pe scaunul directoral pana ametesc...

Pentru ca m-am saturat si de desenele de la televizor...

Pentru ca n-am nevoie de unghii roz, parul ciufulit si bashchetzi albi ca sa ma vezi...


Pentru ca n-am nevoie de Sapte Seri ca sa vad un film bun...

Pentru ca vreau sa invat mecanica...ssssiii iar am uitat care e bobina de inductie....ahhhh...

Pentru ca mi-am schimbat bratara de la mana...

Pentru ca vreau cercei noi...


Pentru ca am baut cel mai tare cappucino cu zambet deasupra...

Pentru ca azi mi-am luat pijamale cu gargaritze...

Pentru ca vreau si eu leucoplast d-ala roz din Carrefour...

Pentru ca vreau sa mai fiu copil si multi ma judeca...

2 comentarii:

piti-k spunea...

O sa iti iau eu promit! M-a pus draku sa il pun, akum toate vreti:))...dar tie pentru ca esti speciala iti iau eu leucoplast d'ala roz din Carrefour:D! e bine? >:D<

Ciprian D. spunea...

Ramai cum esti si...salutari lui Biscuite! ;)

Gstat