luni, 27 aprilie 2009

Ingerashii




Si cum mergeam eu astazi de dimineata sa-mi platesc internetul, cum era inchis pentru ca ajunsesem prea devreme si casiera saraca nu s-a grabit sa vina la locul de munca, m-am gandit sa fac o tura pe la Primaria sectorului 1 cu gandul ca acolo sunt niste bancute dragute si la soare si la umbra dupa preferinte, unde as putea sa citesc si eu un pic din noul cod rutier pana deschidea la internet.Vrand sa gasesc si eu putina liniste, stiind ca p-acolo trec majoritatea bunici cu nepoteii lor sau cu animalul de companie, culmea, ce vad?Tocmai se filma un episod din serialul "Ingerashii" de pe postul de televiziune Acasa.

Hmm, interesant...Daca tot eram acolo am zis sa stau si eu undeva mai la o parte sa nu incurc lumea sau sa ma impiedic de multele fire care erau insirate pe jos si sa privesc asa pentru putin timp cam cum decurge o ora de filmare a unei telenovele.

Am recunoscut foarte usor majoritatea actorilor desi recunosc ca nu m-am uitat niciodata la serialul asta, dar e imposibil sa n-o stii pe Adela Popescu, Ioan Isaiu, Rodica Popescu Bitanescu,Dana Rogoz sau Mihai Petre.

Si cum stateam eu si ma uitam la ei cum o singura faza au filmat-o de vreo cateva ori pentru ca nu stiu ce se mai intampla si trebuiau s-o ia de la capat, stateam si ma puneam in pielea unuia dintre ei si ma gandeam cum ar fi sa profesez si eu meseria de actor. In primul rand mi s-a parut plictisitor doar uitandu-ma o ora la ei cum spuneau replicile, se duceau dintr-o parte intr-alta, greseau, reluau si tot asa pana iesea totul corect...eu as muri de plictiseala sa stiu ca am de spus 4 relici care dureaza toata ziua si sa le tot repet pentru ca nu stiu cine a gresit sau s-a bagat o babuta in cadru sau nu stiu ce copil plange pe partea cealalta a trotuarului si se aude sau etc. Acuma...dac-ar trebui s-o plesnesc pe una in timp ce am vazut-o ca se saruta cu iubitul meu, de cate ori trebuie s-o lovesc pe aia ca sa iasa totul bine?Ca partenera mea prima data se fereste, pe urma se sperie si tot asa...Ce obraz mai are si aia dupa ce e lovita de 50 ori pe obraz de mine? Ca eu nu stiu sa dau in gluma :P

Apoi ma mai gandesc si ca, mie nu prea imi place sa ies in evidenta cu ceva sau sa atrag atentia asupra mea si odata ce ai intrat in lumea asta a showbizz-uui n-ai cum sa treci pe strada si sa nu te recunoasca macar o persoana.

Plus ca mai sunt si un pic timida si nu stiu daca mi-ar fi usor sa vorbesc in fata camerelor de filmat si mai e si faptul ca trebuie sa inveti foarte multe replici ceea ce mie mi-ar fi nu greu, ca as putea dar lene sigur mi-ar fi...mie mi-e lene sa invat si pentru scoala de soferi dar mai ales sa fiu actrita.

Mi-aduc aminte de verisoara mea cand s-a inscris la Teatru la o facultate in Iasi si nu mai avea deloc timp pentru ea, facultate, acasa, facultate, acasa, mult de invatat si program foarte incarcat.Si era doar in facultate...

Ma rog, dupa parerea mea, in ziua de azi nu prea mai ai ce face cu Teatrul, daca nu ai pile si bani multi sau daca nu te dezbraci nu prea ai cum sa fii cunoscut...

In concluzie, eu n-o sa fiu niciodata actrita si nu-mi place si nici nu-mi doresc.

Da, as putea sa fiu actrita pentru prietenul meu si atat,daca mi-ar cere asta dar in nici un caz sa apar la tv.

Si asa a trecut o ora jumate, mai mult gandindu-ma decat privind la ei si in final mi-am platit si internetul si mi-am continuat ziua cu programul meu super incarcat de super vedeta imaginara :p

Niciun comentariu:

Gstat