joi, 16 aprilie 2009

Pentru Piper...


Si ce daca are prieten imaginar? Asta nu inseamna ca-i nebuna. Il cheama Piper si e original.
Si ce daca are tenesi de la Pull and Bear si s-au dezlipit? Ea macar nu sufera cu Nike-uri de ultima generatie in picioare.
Si ce daca nu-i place sa vorbeasca urat? Le mai scapa si ea la caterinca: " Mama ta si cu tatal tau!!!!"
Si ce daca nu poate sa zica Tampulis? Zice Tamulis si parca suna mai fun.
Si ce daca are breton si o deranjeaza? E parul ei.
Si ce daca sta pe invisible pe mess si n-are chef sa vorbeasca cu toata lumea? Tot ea te baga in seama...
Si ce daca zambeste mai tot timpul? Asta nu inseamna ca nu are probleme. Zambeste pentru ca nu-i place sa vada pe altii tristi si in felul asta ii inveseleste si pe ei.
Si ce daca ii place sa vorbeasca la telefon? Se poarta.
Si ce daca isi intinde parul cu placa si se da cu lipgloss? Asta nu inseamna ca e pitipoanca.
Si ce daca are o mama super de treaba care plange cu ea atunci cand nu-i e bine? Multi sunt invidiosi pe ea si e o norocoasa.
Si ce daca vrea sa ne sinucidem lent? Cine nu are ganduri d-astea in cap? E un copil, ii place sa fie naturala, poti sa vorbesti orice cu ea. E genul de persoana care observa ca te-ai tuns, observa ca esti suparat, observa ca ai sirete noi la bascheti sau ca ti-ai schimbat cerceii....iti recunoaste parfumul, observa ca i-ai dat cadou o pietricica.....ea poate vede altceva in pietricica aia si nu o ia ca pe o ofensa...Ii plac jeleurile si acadelele, ii place sa se dea in leagan ca copiii aia mici ( am pus intentionat cacofonia :P) , ii place sa se invarta in cerc si sa-si prinda parul cu betisoare...Ii place sa fie ea....e Claudia si asta spune totul !
Si mai nou o ascultam si la Profm Campus Regie :P:P

Un comentariu:

piti-k spunea...

si eu??? eu ce am? eu n-am nimic? eu te-am bagat la top friends si tot n-am nimic! o sa ma sinucid mai lent k voi>:)>:)....va iubesc mah! Chiar dak ma enervati knd va vad bosumflate si nu spuneti ce aveti, pe Claudia o citesc imediat, pe tine te las sa spui, cu toate k inca nu ai increderea aia in mine, care te face sa imi povestesti ce te doare. Dar oricum, pe Clauss toata lumea o iubeste, nici nu ar avea cum altfel!:)))...si cand ma gandesc ca anu trecut nu o suportam de nici o culoare:)) si mai aveam putin sa o fac sa planga de cate ori ajungeam pe langa voi! SUNT O NENOROCITA MAH! Te iubesc Claudia!>:D< Te iubesc Biscuite!

Gstat