miercuri, 24 august 2011

Detox 3

Vara asta a fost plina de gandaci, tantari, furnici, molii, purici etc M-am lovit de toate din plin! Vreau iarna! Prefer sa mai pun o patura pe mine ca sa ma incalzesc decat sa ma sufoc de caldura.

Trezirea la 9 de data asta pentru ca m-am culcat cam tarzior.
Am baut o cana cu apa pe stomacul gol.
Pe la 10 mi-am facut un suc din o legatura de patrunjel, o piersica, o banana si un mar.
N-am reusit sa beau decat 500 ml de apa pana la ora 13 din pacate, nu stiu de ce dar recuperez in cursul zilei.
La 14:30 am mancat un strugurel mic de la vecina.
La 18:30 am mancat o banana.
La 19 mi-am facut un smoothie din morcovi, 3 ardei grasi, o portocala si un mar.
In cursul zilei am reusit sa beau cam 1 L de apa.Astazi nu prea am fost harnicuta cu apa :(
Pe la 22 si ceva am mancat o felie de pepene, 3 smochine, un strugure si cateva seminte de dovleac. Gata de maine nu mai pap seminte ca nu mai am.Raman la meniul meu normal.


Schimbari:
-sunt mai zambitoare astazi decat ieri.Ma tot uit la mine si incepe sa-mi placa cum arat.Sunt asa entuziasmata de starea mea incat as vrea sa spun la toata lumea dar cui ii pasa?!
-am chef de gatit si am multa energie.
-am chef sa fac curat in casa toata ziua.
-incep sa ma gandesc din ce in ce mai mult la mancare dupa 19 si nu stiu ce sa fac. Probabil am sa incep sa-mi fac cate un smoothie seara tarziu ca sa nu mai simt nevoia sa mananc.
-m-am gandit toata ziua la cartofi prajiti si un colt de paine calda ( cat de dependenti de lucrurile astea 2 putem fi...).
A trecut si ziua a 3-a.Doamne ajuta sa ajung la ziua 21.

Un comentariu:

Simona spunea...

:)))))))

Gstat