vineri, 26 august 2011

Detox 5

Ziua a 5-a presimt ca o sa fie o zi frumoasa. M-am trezit cu soarele in ochi si zambetul pe buze.


Trezirea la 8:30 fara ceas.
Canuta cu apa ca de obicei.
La 10 am schimbat un pic meniul sucului cam asa: o piersica, o portocala, o legatura de patrunjel, o bucatica de ghimbir, un ardei, 2 morcovi. A iesit super, un pic acrisor, foarte bun.
La 15 am mancat cateva bucatele de pepene.
La 16 am baut un suc din cativa morcovi, un ardei, o leg de patrunjel, o banana si un mar.
La 18 din pacate am mancat o inghetata si niste seminte de dovleac.
Pana pe la 22 am gustat niste struguri si un pic de pepene.
In cursul zilei am baut peste 2 L de apa.


Schimbari:
- m-am trezit din nou fara ceas, ceea ce ma bucura.
- sunt odihnita, zambitoare, am chef de plimbare, am energie, am de toate.
-nu m-a durut nimic, nu m-am simtit rau, n-am avut nici o problema inafara de faptul ca mi-a fost foarte cald. Caldura mare azi...
-am observat ca seara mi se face din ce in ce mai foame si mi-e greu sa ma abtin.
Inca 2 zile si se face o saptamana. Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Gstat