joi, 25 august 2011

Detox 4

Caldura mare astazi. Profit de soare ca sa-mi mai pun cateva rosioare la uscat.Maine daca e la fel de cald o sa incep sa pun si niste smochine sa vedem cu ies.

Ziua de astazi a inceput cam greu.
M-am trezit la 9 cu greu, ca as mai fi dormit.
Cana cu apa ca de obicei, la inceput de zi.
La 10 am preparat un suc verde care mi-a placut extrem de mult, de data asta toate ingredientele au fost verzi :D Din o legatura de patrunjel, 7 smochine din gradina din fata blocului :P, un mar si 2 ardei grasi. A iesit super.
La 12 am mancat 2 bucatele de pepene.
La 12:30 mi-au facut un mare suc la fel ca la ora 10 numai ca am pus cantitati mai mari ca sa iasa mai mult sa-l pot bea toata ziua.
La 13 plecat la munca.
Restul zilei m-am chinuit sa beau sucul facut inainte, nu prea am mai avut pofta de nimic.Abia a intrat si apa.
La 22 am incercat sa pap niste seminte de dovleac dar n-am reusit nici alea. Si cam atat.
Toata ziua am baut 1L si un pic de apa.


Schimbari: - m-am ridicat destul de greu din pat dimineata, ma simteam obosita.
-am avut niste stari de ameteala si simteam un pic ca-mi tremurau picioarele.
-mi-a cam lipsit energia pe care am avut-o zilele trecute.
-am fost foarte calma toata ziua.

Si a trecut cu greu si ziua a 4-a, foarte greu.

Un comentariu:

Marv spunea...

Salut! Bravo pentru ceea ce faci! Referitor la sucuri/smoothies... cică nu mai sunt bune după vreo jumate de oră(se oxidează). Oricum foarte mişto că îţi faci sucuri verzi şi că nu ai probleme cu gustul(când am început mi se păreau oribile). Referitor la lipsa de energie...poate din cauză că nu mănânci mai multe seminţe/nuci? Eu nu am trecut printr-un detox autentic pentru că am renunţat gradual... întâi la carne apoi la lactate şi apoi la gătit(ce-i drept nu 100% la gătit).

Numai bine!

Gstat