luni, 29 august 2011

Detox 8

Astazi este o zi foarte frumoasa. Soare, caldura, liniste.
Astazi eu cu iubi facem 2 ani de cand suntem impreuna. Yupiiiiiiiiii :X:X:X
Astazi o sa zambesc cel mai mult din ultimele zile si daca o sa fie cineva care vrea sa ma supere, am sa fug si n-am sa-l bag in seama. Uite-asa ca vreau ca sa zambesc si sa iubesc viata astazi.
E chiar frumoasa viata si mai sunt atat de multe lucruri de vazut si de invatat ca am impresia ca n-o sa am timp sa le vad pe toate.

Ziua mea a inceput cam asa:
-dimineata la 9 trezirea
- big hug de la iubi :X:X
-la 10 big smoothie cu 3 mere verzi, 1 castravete, ghimbir putin putin, o banana, o piersica, o bucata de varza si o legatura de patrunjel.A iesit super cremos, dulce si bun.
La 14 am mancat o banana.
La 18:30 am mancat un strugure si o piersica.
La 21 am infulecat 2 felii de pepene avand in vedere ca astazi am cam facut foamea.
Am fost si plecata si nu mi-am luat nici un fruct cu mine si mi-a cam fost fomica azi.
Toata ziua am baut 2 L de apa.

Schimbari:
-ma simt foarte bine desi inca poftesc la cateva lucruri.As vrea sa nu-mi mai doresc sa mai mananc tot felul de mancaruri gatite si rele pentru organism.Dar o sa reusesc cu timpul.
- am multe idei si nu stiu cu care sa incep
-am energie multa si nu stiu ce sa fac cu ea
-am zambet mult pe fata, mai ales astazi a fost o zi foarte frumoasa
-ma trezesc singurica de dimineata si am chef sa ma holbez la soare
-sunt mai increzatoare in mine si am multe planuri de viitor
-incep sa cred ca am sa reusesc ce am de gand sa fac si vreau sa cred ca o sa fie bine.

In rest toate bune si frumoase.
La multi ani iuuuuubbbbiiiii!!! :X:X Avem aparat performant acuma sa ne tot facem puozee :X:X
Ziua 8 s-a dus, o sa vina ziua 9 la fel de linistita si frumoasa sper .

Multumesc Doamne Doamne!

Just smile today :*

Niciun comentariu:

Gstat