duminică, 28 august 2011

Detox 7

Frumos azi. Cald la soare, frig la umbra. Destul de plictisitoare duminica.

Astazi nu prea am avut chef de nimic, am fost nervoasa fara motiv si m-am cam plictisit.

Cum a decurs ziua de azi:
trezirea la 9, ridicarea din pat dupa 15 minute :(
Vestita cana cu apa, cam dulce in dimineata asta desi e aceeasi apa :)
La 10 suc din o nectarina, un morcov, mere verzi si acrisoare si inca ceva da nu mai tin minte ce.
La 14 am mancat o salata cu o rosie, un castravete o picatura de ulei si zeama de lamaie.
Intre timp am mai gustat niste seminte de dovleac.
Pana seara la 20 am tot gustat din niste struguri si am mancat o banana.
La 20 am baut un suc din morcovi, piersica, pepene galben, mere verzi, struguri albi si struguri negri. A fost foarte bun.
Toata ziua am baut 1L jumate de apa.

Am promis ca astazi fiind a 7-a zi de detoxifiere am sa va spun cate kg am :D:D Ta na na na :))))
Ammmmm............. :D..............67, 2 kg :X:X
Yuhuuuuuuuuuuuuu aplauzeeeeeeeeee :))))) mersi mersi :X:x:X:x
Si am inceput de la 71, 9! E ceva, numa' ca nu ma grabesc.Incet si cu grija.

Astazi m-am hotarat sa-mi schimb un pic blogul incepand cu zilele urmatoare. Doar ca imi trebuie putin timp singura ca sa-l pot gandi asa ca astept ziua aia solo :D
Dar ramane o surpriza. O sa fie interesant sa stiti.

Am scapat de prima saptamana grea din zecile care urmeaza.
Doamne ajuta ca fara Tine nu fac nimic!

Niciun comentariu:

Gstat